יום שבת, 3 במרץ 2012

כרטיס לתינוקת שנולדה

היא כבר בת כמעט שבועיים.. אבל רק היום נפגשנו אז אני יכולה "לשחרר" את הכרטיס שלה...
ליטי המון מזל טוב, לא מאמינה שאת אמא!! הזוי, מדהים ומשמח בו זמנית :)


הנה הכרטיס שלי... כולל תקריבים
(ועוד מעט גם הכרטיס ממנו שאבתי את ההשראה)




האותיות המהממות (שכוללות את האבנים) נקנו ב"פייפר-הארט" ברמת השרון.
העץ נגזר מדף ממארז ה Jungle Bug, וגם דף העלים מאותו מארז, העלים עברו חיתוך עם פאנצ' של צורה של עלה קטן (קניתי לפני שנים בהכל בדולר ועד היום לא מצאתי לו שימוש.. והנה מצאתי!).
העיניים הזזות הצבעוניות (מתה עליהן) מארטא. 


את הינשופונים הקטנים גזרתי "לפי העין" (אחת הסיבות שזה עקום...) כי אין לי חותמת או משהו שחשבתי עליו, בדיעבד גיליתי את עולם החותמות הדיגיטליות ובטוח הייתי מוצאת משהו שהיה חוסך לי המווון זמן...
אבל נראה לי שדוקא בזכות זה שיצא קצת עקום וכו' ולא מאוד מקצועי יש בזה חן מסויים, לא?... בכל מקרה האם והתינוקת שמחו מאוד :) וזה מה שחשוב.


ההשראה לכרטיס היא מהכרטיס הזה, שבאתר הזה:
באתר הזה יש גלריה עם מיליון (ואני לא מגזימה) דוגמאות לכרטיסים - ממש מעוררי השראה.



זהו...
המון מזל טוב ושיהיו עוד הרבה סיבות משמחות ליצירת כרטיסים חדשים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה