יום שבת, 17 במרץ 2012

חוויות מאמסטרדם :)

היי,
חזרנו מאמסטרדם... היה מהמם!! עיר יפה כל כך, נעימה ורגועה... קור של חורף אירופאי שתרם לחוויה הייחודית...
ו... הצעת נישואין משמחת מאוד!!!! 
ללא ספק חופשה מושלמת :) הנה הצצה קטנה לחופשה שלנו:


תום רצה לשחק אותה גיבור ולא הביא כובע צמר.. אבל די מהר הבין שהקור יכריע אותו והסכים לקחת ממני את הכובע המשעשע עם הפונפון :) חמוד.... אני מיד קפצתי על ההזדמנות וקניתי לי כובע חלופי עם כיסוי לאוזניים :)






אז רגע לפני שאני נכנסת למערבולת ההכנות לחתונה (אנחנו מנסים להספיק לעשות את זה כבר בקיץ הקרוב... יש סיכוי??..)
אני מפרסמת פוסט שעדיין קשור לחופשה.. כי היו גם מציאות סקראפיות שונות שראוי לדווח עליהן!

אתחיל בהחמצה.. בערב הראשון חלפנו במקרה ליד חנות החותמות השווה (לא זוכרת את שמה אבל הכל רשום לי איפשהו..) והיא הייתה סגורה. זכרנו היטב את שעות הפתיחה והסגירה ותום הבטיח לי שנחזור אליה. הפעם הבאה שיכולנו לחזור אליה בשעות הפעילות הייתה ביום האחרון לטיול, רק שלא שמנו לב שזה יום ראשון! ומסתבר שהגענו בשעות הפתיחה אבל ביום הלא נכון... היה סגור - וזה לא כך כך נעים לראות גן סגור, ובמיוחד לא את החנות הזאת, כי רק ממה שאפשר לראות בחלון הראווה פיתחתי חלומות שלמים...
אז הנה תמונה של שמחה מהולה באכזבה: (לא נורא, עכשיו תהיה לנו עוד סיבה לחזור על העיר המדהימה הזאת)



אבל לא רק אכזבות היו... אלא גם מציאות משמחות!
את הסרטים המקסימים האלו מצאתי בשוק אלברט קאופ שהוא מומלץ לביקור גם בלי קשר...
נכון מהממים???


בשוק הזה מצאנו גם "חנות סידקית" ענקית עם סרטים, כפתורים וכל מה שעולה על רוחכם.. במגוון מטורף. אני בחרתי לי כמה כפתורים (זה היה בלתי אפשרי/אנושי לבחור!), סרטים, ופרחים חמודים מקרושה:



יש רשת חנויות שנקראת HEMA שיש בה כמה מדפים של יצירה לילדים. פסחא מתקרב ואיתו כל מיני ערכות יצירה לקישוט ביצי פסחא וכו'... בין היתר מצאתי מוצרים שניתן להשתמש איתם לכרטיסים: פרחים מלבד, מדבקות פרחים בעלות נפח אותיות חתוכות מסול עם נצנצים (שקית ענקית עם מלאאא אותיות):





אין מה לומר... היה כיף מאוד :)
בפוסט הבא כבר אפרסם תוצרים מהחומרים החדשים ומהקפיצה האחרונה שערכתי שלשום ל"מסטיקים"!!

תודה שקראתם,

סתיו

תגובה 1: