יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

כרטיסים חדשים

היי,
השבוע תום נסע לחתונה של ידידה וגילינו דבר נורא - אין כרטיס ברכה בשליפה!
כמעט ושלחתי אותו עם שנה טובה (לא נורא אנחנו עדיין בתקפת החגים - ניסיתי לשכנע אותו ואותי..) אבל בסוף נמצא לו כרטיס קטן וחמוד שהתאים לאירוע. מזל...

בסופ"ש התיישבתי להכין "סטוק" חדש של כרטיסים לכל סוג אירוע, הסטוק אינו גדול אבל מושקע ויספיק לחודש הקרוב....

אז בבקשה - כרטיסי ברכה שונים:

נתחיל כמו תמיד - באהובים עלי במיוחד :)
שני כרטיסים להולדת בן ובת (יש לי אחיין חדש (ראשון!! אחרי 4 אחייניות) בדרך.... בכל יום עומד לצאת לעולם!)
שני הכרטיסים מורכבים מכדורים פורחים! כפתורים, דף חום מיושן ליצירת "הסל" וציור חופשי שלי בשחור של החוטים.
ההשראה מכאן: (מצאתי בפינטרסט).

אז קבלו אותם!!!



תקריבים:


וביחד:


כרטיס ליום הולדת (משאריות לוח העד- חודש דצמבר...) :



כרטיס "רועש" (בשלב מסוים כאבו לי העיניים מלהסתכל... כל כך הרבה צורות...) אבל עדיין שמח והמסר הוא: מסיבה!! חגיגה!!
מה יש לנו פה?
- דגלונים מוושי טייפ
- חותמת מגניבה של קרנף-קיפוד-דינוזאור (תום נתן לו את השם "הקליט")
-עוד וושי טייפ ירוק למטה (ובפנים)
-עיגולים
-פסים
-משבצות












כרטיס "מעולם אחר"....
חייזרים עם עיניים זזזות (חותמת אחת שהכפלתי)
חללית
כוכבי לכת
וושי טייפ (בפנים ובחוץ)
לא רואים בצילום אבל כל הנייר הצהוב מרוח גם בדיו זהב שמרחתי עם האצבעות (התחיל כטעות ואז המשיך בכוונה...) שיוצר מראה מיוחד יותר ומטאלי - מתאים לאווירת החייזרים.






כרטיס ליום הולדת!
יחי הוושי טייפ!
ה"מתנות" הן מדבקות לאחר ניסיונות כושלים שלי ליצור אותן בעצמי... פעם הבאה :)




מה דעתכן?...

בפוסט הבא עוד כרטיסים מאותו סופ"ש - כרטיסים ממוחזרים!!!
כרטיסים שנוספו לסטוק של כרטיסים לכל ארוע אבל מקורם מ"שנות טובות" שלא חילקתי...
יש למה לצפות :)

ביי,
סתיו


4 תגובות:

  1. חמודים ביותר . ובטוב טעם . אוהבת את מה שהכנת

    השבמחק
  2. כרטיסים מקסימים! אהבתי במיוחד את הכרטיסים להולדת הבן והבת - אני מתה על כפתורים וממש אהבתי את השימוש בהם ככדורים פורחים - משגע!!

    השבמחק
  3. כל הכרטיסם מקסימים, אבל שני הראשונים פשוט הורסים ברמות על!!!! חייבת להיות חותמת כזאת,צכי אני רוצה להכין גם כאלה, אבל שירבוט חופשי זה לא הצד החזק שלי (:

    השבמחק
  4. משגעים! במיוחד, כמובן, שני הראשונים!!

    השבמחק