יום רביעי, 20 בפברואר 2013

תרנגולות חדשות- עיסת נייר

היי,
תודה רבה על התגובות החמות לג'ירפה שלי מהפוסט הקודם, והנה כבר חמות חמות מהתנור... תרנגולות עיסת הנייר שלי! העבודה האחרונה (מעיסת נייר) לתקופה הקרובה....

רגע לפני שהאתגר של יוצאות מהקווים נסגר....
הערב סיימתי את תרנגולות עיסת הנייר שלי שצופו ב..... מפיות!
לאחר מכן מרחתי עליהן לכה מבריקה.

זוהי העבודה האהובה עלי ביותר והיא כבר מצאה את מקומה במטבח שלנו :)



לפני הלכה....

וזה אחרי...
בהחלט משדרג! וגם שומר עליהן...


מאוד קשה לי להעביר את הצורה שלהן בצילום... זה נראה קצת מעוות.
אל במציאות זה סבבה :)



חמודות שלי!!




בהצלחה לכולן באתגר :)
סתיו

11 תגובות:

  1. אוי הן נהדרות!!! שתיהן.....
    אני מאד אוהבת את הטעם שלך! זהו!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקרוא את התגובות שלך! תודה רבה

      מחק
  2. הי, אני פעם ראשונה פה. נעים מאוד להכיר.
    התרנגולות משגעות!!! ממש מתחשק לחפון אותן בידיים וללטף :)
    קרני

    השבמחק
  3. ממש ממש מקסים !
    עדין, צבעוני ושמח.

    השבמחק
  4. התרנגולות מתווווווקות:)

    השבמחק
  5. וואו! פרשנות נהדרת לאתגר! התרנגולת עצמן יפיפיות והמפיות שבחרת לצפוי מאוד מאוד מוצלחות בעיני!

    השבמחק
  6. מלאות אופי התרנגולות שלך!

    השבמחק
  7. מקסים ממש! הכנסתי אותן לפוסט החדש שלי בקראפטריה, מוזמנת לקפוץ לקחת לך תג :) תודה ששיתפת בלוח הפינטרסט הקבוצתי!

    השבמחק