יום שני, 25 בפברואר 2013

שאריות מפורים, שני כרטיסים ומחברות עטופות

היי,
כן..כן.. זה הפוסט השלישי השבוע :)
זה מה שקורה כשיש לי חופש! חופש פורים.
איזה כיף! הלוואי שיהיה לי זמן לפוסט כל יום!

שאריות מפורים:

הכותרת "שאריות מפורים" יכולה להטעות קוראות סקראפריות... מישהי עלולה לחשוב שמדובר בכרטיסים העשויים משאריות של דפים... או תיק תפור משאריות של תחפושת פורים... אבל - לא! מדובר בשאריות של חוויות מפורים שמסתיים לו ממש בשעות אלו... :)

אני עובדת בבי"ס.. והיום בבי"ס לא מתחפשים רק יום אחד בשנה אלא בכל השבוע שקודם לפורים! מסתבר....
אז היה לנו יום פיג'מות, ויום "היפים", ויום בנים-בנות.. ומה לא?... והיה גם יום תינוקות! זה היה היום בו נזכרתי שיש גם מין מכשיר מיוחד כזה שכשלוחצים על הכפתור הנכון הוא מצלם! כך יצא שיש לי תמונה למזכרת רק מיום התינוקות.... (ומיום פורים עצמו כמובן, אבל זה עוד מעט יגיע..)
למה זה אמור לענין מישהי שנכנסת לבלוג על סקראפ ויצירה? אז ככה... כי את התחפושת אילתרתי בלילה עם חומרי היצירה שיש רק לסקראפרית אמיתית - מבחר חותמות לכרטיסי ברכה לתינוקות!
כך נראה הסינר שלי:
מדובר בחתיכת לבד ורוד גזור בצורה של סינר... ועליו יש מלא מלא חותמות: נכון מדליק??



וזאת אני.. :)
יש לי גם קוקיות עם סרטים ורודים (מארגז סרטי הבד שלי כמובן.... חבל שוושי לא נדבק טוב על הראש כי יש לי המון......)


ולגבי יום פורים "האמיתי"....
אתחיל בפורים הקודם, בו התחפשתי לדבורה (סתם מתחשק לי להשוויץ בתחפושת שוב :) ):





והשנה....
התחפשתי לתום!
כלומר לרופא... כלומר לרופאה... 
אין כאן שום השקעה מיוחדת... אפילו לא צריך להתאפר... רק להיראות מאוווד עייפה כאילו שאני אחרי משמרת של 26 שעות לפחות!
אז עייפה אני תמיד... וכל השאר היה בבית...

לא רואים כל כך בתמונה אבל בכיס יש לי מבחנות עם סירופ פטל :) ומזרקים....
*כמובן שכשהגעתי לבית הספר נפתחה לי אחת המבחנות וטפטפה לי על כל החולצה דם.. כלומר פטל. נראיתי מאוד אותנטית לפחות :)


וגם ממש נכנסתי לתפקיד עם הסטטוסקופ שלי!
והתחלתי לבדוק את הפציינטים שהיו בבית...

התחלתי בצב!!



והמשכתי בינשופים של סיגל 222!!



ולא שכחתי גם את הפציינטית החדשה...
הג'ירפה!!

חשוב לציין - שכולם בריאים ומאושרים כעת!
אני ממש מקצועית :) כל הצפייה האדוקה שלי באנטומיה של גריי עשתה את שלה!
שוקלת הסבה מקצועית...

והיום בצהריים . אחרי שכבר מזמן שכחתי מהתחפושת, קפצתי לבי"ח - לעבודה של תום - להביא לו משהו ששכח, והוא בא לקראתי עם....  התחפושת שלי! הוא היה מחופש בדיוק כמוני! איזה גנב רעיונות!
ואז נזכרתי.. שהוא בכלל לא מחופש :) ככה הוא תמיד.. מרוב תורנויות כבר שכחתי איך הוא נראה כנראה :(
וכדי שהוא לא ישכח אותי... את אשתו האהובה והכישרונית הוא ביקש ממני להכין לו תג שם "סקראפרי" לתא/ארון שלו בבי"ח. איזה חמוד נכון?
מיד קפצתי על ההזדמנות! גם ליצור משהו, גם לתת לו, גם לגרום לכל הרופאות שסביבו כל היום והלילה לקנא... :)
זה מה שהכנתי לו - עם תזכורת שיש לו גם בית... עם לב וחתולה שמחכות לו 
זה התג לארון:


עושה חשק לבוא הביתה לא??

אז יאללה שיבוא כבר...


טוב, אחרי שחשפתי כאן את כל החיים האישיים שלי כמעט... ואת נפלאות פורים בשנתיים האחרונות...
הגיע הזמן ליצירות אמיתיות לא??
אז ככה -
אני רוצה לשתף אתכן בשני כרטיסים חדשים וגם בעבודות שאני מאוד גאה בהן - מחברות חדשות!

המחברות - אתמול הייתי בנחלת בנימין וקניתי המון סוגים של בדים יפהפיים ועטפתי איתם מחברות עד ש... נגמרו לי כל המחברות שברשותי. אז עד שאקנה נוספות זה מה שהספקתי להכין - מאוד אוהבת את התוצאה, בעיקר עם בדי הקנווס.

תמונות?
יאללה...

זאת מחברת עטופה בבד קנווס.



 הוספתי לו קצה סרט סרט סאטן עבה וגם כפתור עץ כמובן:

 


וזו האהובה עלי ביותר -
חשבתי שהיא יכולה להתאים להיות מחברת מתכונים למתוקים, מה דעתכן?




ועוד שתי מחברות מבדי פלאנל ילדותיים יותר:



וכמובן - איך לא -  צבים!
אני בכל זאת... "סתיו-צב" :)




מה דעתכן?
הכל עטוף בדבק, ללא תפירה.


והבטחתי גם שני כרטיסים נכון?
אז הנה אני מקיימת.

כרטיסים -
הכרטיס הראשון הוא בהשראת הכרטיס הזה שמצאתי מזמן בפינטרסט ובהשראת פאנץ/ הלב שרכשתי לי השבוע במסטיקים.
לקח לי ממש כלום זמן להכין את הכרטיס למרות שזה נראה "פרוייקט"...
סכין גרפיקאים, פאנץ' לב, וחוט אופים... זאת כל התורה.

הדרכה על קצה המזלג:
חתכתי 6 לבבבות בפאנץ'. מתחתי חוט אופים ועליו הדבקתי 3 לבבות ועוד 3 שמכסים אותם מהצד השני של החוט - כשכל שני לבבות מודבקים אחד לשני עם החוט מתוח בינהם.
יצרתי חלון מאורך בכרטיס עם סכין גרפיקאים.
מתחתי את החוט עם "המובייל" של הלבבות והדבקתי בחלק הפנימי של הכרטיס (לא צילמתי אבל כיסיתי את ההדבקה עם וושי טייפ כחול שהשתלב יפה עם הכרטיס הפנימי).




ועוד כרטיס של תודה:



אז בבהקשר של הכרטיס האחרון -
המון המון תודה גם לכן, קוראות ומגיבות ותיקות וחדשות :)
אתן מחממות לי את הלב וכיף לי כל כך לקרוא את המילים הטובות והמחמאות שלכן!!
אז תמשיכו.. :)


חזרה לשיגרה נעימה לכולן...
מחכה כבר לסופ"ש - להמשיך וליצור!!!

ביי,
סתיו (צב)

7 תגובות:

  1. יפהפה - אהבתי את הכל - תמונות הפורים המשעשעות (נעים להכיר), המחברןת מדהימות וכך גם הכרטיסים.
    בקיצור, נהניתי.

    השבמחק
  2. טוב...מאיפה להתחיל, היה לך פורים פורה מאוד!! התחפושות מדליקות, הכי אהבתי את הרופאה...
    התג שהכנת לתום מחממם את הלב:) והמחברות...איזה כיף ללקוחות הפוטנציאליות שיקבלו אותן:) הבדים עושים רושם הרבה יותר מקרדסטוקים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך, על התגובה הכייפית ועל הביקורים שלך כאן :)
      אני גם חושבת שהבדים מרשימים יותר וגם עמידים יותר... בעיקר בדי הקנווס!

      מחק
  3. סתיו תודה. כמו שבתי אומרת - זה מחמם לי את הלב. אני קוראת בהנאה ובשקיקה וכמובן שואבת רעיונות.. לעוד המון פורים שכאלו.. מיכל.

    השבמחק
  4. וואהי, איזה רשומה עמוסה כל טוב!
    יפה לך...
    דברים מקסימים וחמודים לגמרי!
    כולל התחפושות :-)

    השבמחק
  5. תשמעי, לא רק שאת מוכשרת אש (שאת זה אני כל הזמן אומרת לך, רק שלא יעלה לך השתן לראש...), את גם חמודה להפליא!
    הכל משגע, התחפושות, השלט, הכרטיסים, ואת!!
    צב שכמותך....

    השבמחק