יום שני, 8 ביולי 2013

מלחייה מטופלת 2#

זוכרות את המלחייה שלי???

אז היא נגמרה....
:(

ותום שלי, שכבר מבין דבר או שניים בעולם מושגי הסקראפ והיצירה ביקש בלי להתבלבל: "תכיני עוד מלחייה מטופלת"!

רק על השימוש הנכון בשפה הסקראפרית מגיע לו...
אז קניתי לי עוד מלחייה פשוטה של מגה:




וטיפלתי בה!

עם דף הבובושקות המשגע של צרויה אילן, שאני מתקמצנת עליו כבר יותר משנה וששמרתי לי לפרוייקט מיוחד...
וכמובן שמרחתי שכבה עבה עבה של מוד פאדג.....

קבלו אותה!



והנה הצמד (המלחייה הראשונה.. שכבר מסיימת את תפקידה ברגעים אלו... אבל תשמר לעד ב"מוזיאון המלחיות"):


ועכשיו נשאר רק לבשל...
:)

המשך שבוע טוב!
סתיו

9 תגובות:

  1. איזה יופי של מלחיה.
    סחתין על הרעיון
    יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  2. "מוזאון המלחיות"... גדול!!
    כמה פשוט, ככה יפה!

    השבמחק
  3. למרות שזה מלח... יצא מתוק ברמות!
    ;)

    השבמחק
  4. המלחיה המעוצבת שלך קסימה!
    ואת יכולה להסביר לתום, שמישהו לא ממש חכם, תרגם בצורה מעוותת את המושג מאנגלית וכל העדר משתמש בו אבל זה מושג סקראפ ולא נעליים.
    זו יופי של מלחיה מעוצבת!!

    השבמחק
  5. מלחיה מקסימה!! והדף בבושקות באמת משגע.

    השבמחק