יום שבת, 20 ביולי 2013

רהיטים וכרטיסים....

היי,
מה שלומכן?

ראיתן? עיצבתי מחדש קצת את הבלוג... כמה מרענן!

אתחיל בחוב קטן... כרטיס שהכנתי כבר לפני חודש, אותו אני אוהבת במיוחד וגאה בו :)
את הכרטיס עוד לא הצגתי כאן בבלוג, אבל הפרמיירה שלו הייתה כבר במבוכי הפייסבוק וקבוצת היצירה השונות בו. זכה למחמאות ולפרגון :)
אז הגיע הזמן לתת לו אתץ הכבוד המגיע לו גם כאן בשלישקל'ך לא?
ברור.

את הכרטיס הכנתי למירי, מירי עובדת איתי בבית הספר, שם היא עובדת כבר שנים רבות ואילו אני הכרתי אותה רק השנה וזכיתי להכיר אדם מקסים, מקצועי ולבבי, והפכנו לחברות. לצערי הרב... מירי יצאה לפני כחודש לפנסיה (כיף לה, לי פחות...) ועל כך קיבלה מתנה וכרטיס :)

מירי אדם מאוד אומנותי בעלת חוש עיצוב יוצא מן הכלל, והכנת הכרטיס עבורה היה לי אתגר קטן...
את הכרטיס הכנתי מדפים שגזרתי לריבועים מתוך הקיט הנהדר של צרויה אילן: זרעי קיץ.
הוספתי אותיות של יעל יניב.
וכך נוצר לו כרטיס "כחול-לבן"! איזה כיף!

הנה הכרטיס:



הריבועים הגזורים הודבקו בתלת מימד.



והכיתוב כל כך מוסיף....



בהצלחה למירי בהמשך, וכמובן - חופש גדול מהנה במיוחד :)

עכשיו... לחופש הגדול שלי..
שהתחיל לו רק השבוע (יועצות עובדות קשה), הגעתי סוף סוף לחנות הטפטים ברחוב בוגרשוב!
כבר יותר משנה ניצב לו בקצה המטבח שלנו ארון לבן וסתמי של איקאה, המתפקד "כמזווה". כבר יותר משנה שאני זוממת על שדרוג שלו... ועברו לי כמה רעיונות בראש.. 
אחת הרעיונות הקלים לביצוע - אותו גם מימשתי - היה הדבקת מדבקת טפט (שזו מדבקה רגילה... בלי דבק טפטים או עזרים מיוחדים) בחלק הפנימי שלו.

כך זה נראה לפני:
(צילום נוראי.. ככה זה כשאין תאורת אור יום במרתף....)





באמצע....





ואחרי..!!





לפני ואחרי...



אז נכון שזה לא שדרוג מטורף... אבל זה הכניס קצת צבע לפינה הזאת, וגם עשה כבוד לתרנגולות שלמעלה!

ואפרופו תרנגולות...
השבוע חיכתה לי הפתעה במחשב!
טל מהבלוג הקראפטריה פירגנה לי בבלוג שלה 
 כנסו ותראו!!!
הבלוג בעברית...
והבלוג באנגלית...

איך זה קרה אתן שואלות? אז ככה.. טל יצרה לוח קבוצתי בפינטרסט בו אפשר לנעוץ יצירות שכל אחת הכינה. בכל שבוע טל בוחרת כמה נעיצות שמשכו את תשומת לבה ומפרסמת אותן גם בבלוג.

אז טל, שוב המון תודה על פרגון ופרסום שריגש אותי מאוד :) :)


שיהיה לכולנו שבוע טוב, נעים וחמים...
השבוע אחיינית שלי יובל במדהימה בת ה- 10 באה לבילוי בעיר הגדולה... אני מקווה שניצור המון ביחד (היא לגמרי הפרטנרית המושלמת לכך) ואוכל לפרסם על כך כבר בפוסט הבא...

תודה לכולן על התגובות הנהדרות :) 
אין עליכן!...


ביי,
סתיו

6 תגובות:

  1. כרטיס מקסים ביותר! אהבתי גם את השדרוג, מוסיף בהחלט.

    השבמחק
  2. יצא מוצלח. מה עם מזימות לדלת...? היא גם מקבלת שדרוג?
    אהבתי את הכרטיס.
    :)

    השבמחק
  3. הכרטיס מקסים, כפי שכתבתי לך בעבר.
    הצבע שהוספת משדרג מאוד את הארון ונותן לו חיות חדשה!
    יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  4. שדרוג מעניין ומשתלב מקסים עם התרנגולת הכחולה...הכרטיס שלך שונה מהסגנון שלך, השימוש בריבועים מעניין:)
    ומזל טוב על עיצוב הבלוג מחדש!
    Lily80 לילך

    השבמחק
  5. כרטיס נהדר והשדרוג מקסים. עדין וקסום.
    אני בטוחה שהתרנגולת שמחה.
    לגבי שינוי פני הבלוג, לא יודעת מה עשית אבל הרשומה שלך עכשיו מאד רחבה עבור מסך המחשב הרגיל שלי ואני צריכה לקרא אותה תוך שאני גוללת ימינה ושמאלה...לא נוח......

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה הכנה לגבי העיצוב בבלוג. שיניתי את זה עכשיו, מקווה שזה נפתח בצורה נוחה כעת! גם החלפתי שוב את הרקע... :)

      מחק