יום שבת, 24 באוגוסט 2013

כדורים פורחים באוויר


היי לכן!
מה נשמע? החופש הגדול הסתיים לו... (חזרתי לעבודה כבר לפני שבוע וחצי וכמעט ושכחתי שהיה חופש..) מזל שבקרוב מגיע לו עוד חופש :)

במהלך הקיץ הלוהט הזה שירה, חברה טובה ואהובה ילדה בן מהמם בשעה טובה!

הכנתי לחדר של הקטנטן קנווס מעוצב.

את הרעיון לקנווס קיבלתי כשחשבתי על רעיון לאתגר שמיים שהתקיים בקומונת "המפתח ליצירה" (ולשמחתי הרבה גם... זכיתי באתגר!!!)



כל אחד מהכדורים הפורחים מורכב מ 3-4 חתיכות של נייר שחוברו להן יחדיו והודבקו על גבי קארדסטוק (כדי שהכדור יהיה קשיח יותר).
הבלון עצמו הודבק בתלת מימד (עם חתיכת קאפה שהדבקתי בינו לבין הקנווס)
ה"סל" גזור מקרטון גלי, והכל חובר לו עם 4 חוטי אופים מתוחים.

הרקע כמובן הוא דף עננים מתוק עם לבבות קטנים ששזורים להם בין העננים...







שיהיה המון המון מזל טוב!

לקראת פתיחת השנה החדשה, רכשתי לי יומן חדש ועיצבתי אותו עם בדים וכדורים פורחים!



השתמשתי בבד ג'ינס ובבד הכדורים הפורחים המהמם הזה. בחיבור הדבקתי סרט אפור. האותיות הן מקטיפה של "תוצרת הארץ".




וכך הוא נראה פתוח..


לסיכום...
אני מאוד אוהבת ליצור עם כדורים פורחים :-)

ומאחלת לכולנו פתיחת שנה טובה ומוצלחת!

ביי, 

סתיו

3 תגובות:

  1. מקסים!!!!!!!!!!!!! את הקנווס המהמם כבר ראיתי והיומן משגע ממש!

    השבמחק
  2. הקנבס ממש מתוק! ועטיפת היומן הורסת...אף פעם לא השתמשתי במוטיב כדורים פורחים, עשית לי חשק:)

    השבמחק
  3. הגעתי איכשהו לבלוג שלך וכל כך נהניתי שרציתי לקרוא ולראות עוד ועוד ועוד ובלי לשים לב כבר הגעתי לעמוד הראשון אחרי שקראתי את כל הבלוג! :)
    אני גם חולת סקראפ והיה לי כיף לראות מה שאת מכינה וזה נתן לי רעיונות חדשים...

    הכדורים הפורחים מהממים ואל תתבאסי לחזור לשיגרה, זו תקופת חגים וזה אומר שיש הרבה קישוטים וכרטיסי ברכה כיפים להכין :)

    אופיר

    השבמחק