יום ראשון, 6 באפריל 2014

פרח מגולגל, לא מה שחשבתן...

היי,
לפני הכל... מסתבר שזה הפוסט ה- 100 שלי בבלוג :) איזה יופי, מי היה מאמין שאני באמת אתמיד ואפרסם כאן מידי שבוע, אצור כל כך הרבה ואפילו יהיו מי שיעקבו אחרי?!
אני בהחלט גאה בשלישקל'ך שלי, ושמחה על הרגע שפתחתי אותו לפני קצת יותר משנתיים. שמחה גם על כל תגובה, פירגון, סמיילי... :) 
מספר כזה עגול מזמן לי שוב הזדמנות לומר תודה לכל המבקרים והמבקרות. מידי פעם אני משתעשעת ובודקת מי "קהל המבקרים" שלי ובהלם כשאני מגלה מאיזה מגוון מדינות נכנסים אלי, נשבעת לכן שיש שם גם כמה מדינות שלא ידעתי שיש להן בכלל אינטרנט... (אבל מסתבר שסקראפ עושים בכל מקום, שזה ממש משמח לדעת) :-)

היום כרטיס לאתגר העשירי בscrappy hands, אתגר שימוש בדפים מיוחדים...



השתמשתי לכרטיס בפרח מגולגל מדפי ספר.
השתמשתי בשני דפים כחולים - אחד עם פסים אלכסונים, והשני כחול כהה עם נקודות.
הוספתי בצד הימני וושי טייפ ורוד פרחוני, וכיתוב LOVE מתוך מדבקות המילים של יעל יניב.
מעל הכיתוב הוספתי חותמת של לב קטן, לא יודעת אם זה מוסיף או גורע... עוד לא החלטתי.




תקריב על הפרח המגולגל (את הפרח קיבלתי מ-SISIPI בהחלפת המילים שהייתה לא מזמן) 


 ועל החותמת הלבבית... 



הכרטיס חמוד לטעמי, והפרח בהחלט מוסיף טאצ' מיוחד, מזל שיש לי עוד כמה כאלה מSISIPI :) 

שבוע טוב,
סתיו

7 תגובות:

  1. רעיון חמוד, ביצוע נקי, ממש אהבתי, רעיון הפרח המלופף מדליק.

    השבמחק
  2. כרטיס מסקים. מאוד אוהבת את הפרחים המגולגלים האלה (:

    השבמחק
  3. יפההה....איך את מצליחה להמציא סקיצה חדשה לכרטיסים שלך כל פעם מחדש:)
    Lily80

    השבמחק
    תשובות
    1. ומזל טוב לרגל הפוסט המאה בבלוג!!!

      מחק
  4. כרטיס עדין נקי ומקסים!
    אובת את שילוב הניירות והוואשי עם הניגודיות של הפרח מדף ספר
    ובכלל אוהבת את הפרחים הנפלאים האלו שעושים כ"כ בקלות ומוסיפים הרבה ענין ויופי ליצירה

    השבמחק