יום ראשון, 13 ביולי 2014

מתנות לפרידה - חלק ג' ואחרון

היי,
בתוך "שיגרת החירום" שנכפתה עלינו, אני ממשיכה לפרסם כמידי יום ראשון פוסט חדש.
יש לי הרבה רעיונות חדשים ליצירה, אבל אין לי כל כך חשק. קשה לי ליצור כשאני בדריכות לקראת האזעקה הבאה :( מקווה שזה ייגמר במהרה כי הפינטרסט שלי מלא בהשראה!

זו הזדמנות לפרסם את מתנות הפרידה האחרונות שלי ממקום העבודה שלי, לאחר שהשבוע כולן נמסרו.

למנהלת שלי הכנתי סט של ציוד משרד לשולחן - כוס לעטים ו"בית" לדפי ממו (ותודה ענקית לנגה ששלחה לי את הבסיס ל"בית" הזה). הוספתי כיתוב מתוך השיר "מה שאת אוהבת" של גלי עטרי:







ובנוסף הכנתי גם שלט לדלת:




ולסיום - תמונה קבוצתית:

דעתי האובייקטיבית אומרת שזה יצא מהמם...
ואני כבר מתכננת להכין כזה עבור עצמי - למשרד החדש :) אז שיהיה כבר שקט.. כדי שאוכל לחזור ליצור בלי לחשוב פעמיים ;-)

חלקכן שואלות אותי מאיפה הדפים שהשתמשתי בהם למחברות בפוסט הקודם. אז אין לי ממש תשובה.. כי מדובר באוסף דפים שאגרתי במשך כמה שנים (כמו שיש לכולנו...) רובם נקנו בחנויות: מסטיקים ו - touch of art.  בזמן האחרון החלטתי להשתמש במיוחד בדפים שאני שומרת.. אלו שכל כך יפים בעיני שאני מפחדת לבזבז (מכירות את זה?...). לכן יש כמה דפים שנראים חדשים אבל בעצם הם מקיטים ישנים.. שפשוט כבר שכחתן מהם ;-)  

שיהיה שבוע טוב!! אבל ממש טוב.
סתיו

11 תגובות:

  1. המתנות מדהימות בהדרן! אני בטוחה שבעלות המתנות נהנות מהן! אני יודעת שאני הייתי שמחה לקבל כאלה מתנות! השלטים לדלת מקסימים! (איפה רוכשים את זה שבצורת בית?)
    שבוע טוב ושקט שיהיה לנו!!

    השבמחק
  2. מקסים
    אני אוהבת סטים לשולחן

    בהצלחה במקום החדש ושיהיה לנו שבוע שקט

    השבמחק
  3. אז ככה - המתנות משגעות!!! אין כמו מתנה של מעמד לעטים - כ"כ משדרג את שטח העבודה :)
    מאוד אוהבת את המעמד לדפי ממו, ובאופן כללי הסגנון שלך מקסים :)

    יפעת

    השבמחק
  4. הסט מקסים. השלט משגע! ביג לייק!

    השבמחק
  5. מקסים. מתנות מקסימות

    השבמחק
  6. מתנה יפהפייה! הכל נקי מאוד ומוקפד מאוד ובעיקר יפה והרמוני. כיף לשרון...

    השבמחק
  7. נהדר!!
    איפה קונים את מוצרי העץ האלה??
    מדליקים לגמרי!

    השבמחק
  8. סתיו, איזה סט מהמם!
    אוהבת את העיצוב הנפלא שלך ואת השיר שבחרת להדביק על הסט
    והשלט לדלת משגע
    מתנה מקסימה הכנת!!
    שיהיה בהצלחה במקום החדש!!!
    ושבוע שקט ורגוע!

    השבמחק
  9. וואוו...סט המתנות הזה פשוט נפלא! והטאץ' האישי שלך עם השיר מקסים. בטוחה שהמנהלת שלך (לשעבר) ממש שמחה לקבל מתנות שימושיות בהחלט ומקוריות שכאלו.

    השבמחק
  10. יצא פשוט מהמם!
    מה זה הבית הזה? זה בית שקונים ככה או מה?
    הכל מקסים מקסים!
    :)

    השבמחק
  11. דעתך האובייקטיבית תואמת לדעתי :) מהמם!

    השבמחק