יום ראשון, 12 באפריל 2015

ארנב בפיג'מה

היי,

הפסקה קלה מהסקראפ לטובת תפירה.

כבר המון זמן שאני חמה על ארנבוני הטילדה שמיכל כספית מייצרת בקצב... 
אחרי שלשתי הסדנאות האחרונות שלה לא הצלחתי להגיע, לא היה מנוס מלארגן סדנה פרטית :) אז בחול המועד פסח התאספנו לנו חבורת "השרשרת" לסדנה בהדרכת מיכל כספית המלכה.

אני בחרתי מבעוד מועד לתפור את הארנב הישנוני עם הפיג'מה ששבה את ליבי בפוסט הארנבות של מיכל.
אני לא כזאת תופרת מהוללת, ובכל סיטואציה אחרת הייתי לגמרי טובעת בפרויקט הטילדה, אבל למזלי הרב המדריכה היתה כל כך סבלנית ומהממת שאפילו אני הצלחתי!

הנה הארנב בפיג'מה המתוק שלי:




  תודו שזה הארנב הכי מתוק שראיתן בחיים :)

והנה הוא עם 2 מחבריו (האמצעי שלי יעל והימני של מיכל.פ):


החבר והחברה הנוספים הלכו הביתה מוקדם יותר ולא הספיקו להצטלם, אבל אולי תוכלו לראות אותם בקרוב בבלוגים של האמהות שלהם: נגה וגלי.

זה היה בוקר יצירה קסום (בוקר?... יותר בכיוון של יממה :) ), תודה מיכל על ההדרכה המעולה ועל הבדים היפהפיים ועל הסבלנות והעזרה הרבה. אין עלייך.

שיהיה שבוע טוב, 
אני הולכת להמשיך לנמנם עם הארנבון שלי...

סתיו 

8 תגובות:

  1. מקסימים
    תתחדשו

    זהבית שקד

    השבמחק
  2. היה כיף גדול בסדנא, הארנב כמובן מהמם, אבל הפיג'מה - הורססתתת!

    השבמחק
  3. מקסימים. הארנב שלך וגם חבריו

    השבמחק
  4. היה כיף להכיר אותך ואת הארנב מקרוב.
    יצא מתוק ברמות על.
    :)

    השבמחק
  5. וואי וואי כמה אתן מחמיאות לי... תודה, אין לי מילים!
    איזה כייף שאת יכולה להגיד שתפרת ארנב טילדה! כל הכבוד! ואיזה מהמם הוא, עם המצנפת והכפתורים והפונפונים :) מתוק מדבש!!! צריך לעשות להם פגישת מחזור, מה את אומרת? ;-)

    השבמחק
  6. כמה שהוא מהמם!!!!! יא! אני רוצה כזה גם (: מתי שידור חוזר? והתמונה שלך עם השלישייה - מושלמת (:

    השבמחק
  7. מתוקקקקקקקקקקק!!! איזו פיג'מה משגעת יש לו - מטריף!!!

    השבמחק